Saturday 11 January 2014

Kenangan bersama pelajar rajin bertanya ! lepak di pizza hut

Assalammualaikum semua pembaca :* 



KENANGAN yang takdapat saya lupakan , time nii kami ngah study bahasa melayu yelahkan time tu kann saya SPM , sekarang menunggu Keputusan SPM . Nakk menunggu ehh lama sangat sebab saya dah bohsan dokk umah , saya nak sambung belajar dekat tempat yang saya minat . awak nak tahu mereka ni kalau mengajak bergambar number satu tau . terutama cikgu saya . biasalah cikgu paling cute and molekk kan jangan lupa pulak kat sekolah saya . kenangan selama 5tahun tau .. nakk kata saya masuk fom6 ponn ibu takkasi , btw baik saya belajar ape yang saya minat , hehehe . 


orang yang saya paling rindu dekat sini adalah kawan and cikgu . paling tak bolehh dilupakan adalah kerenah pelajar dalam kelas saya , sebab saya penolong and ketua kelas time fom 4 and 5 . saya tahu perangai mereka . haha . paling kelakar time saya marah dorang macam orang gile . ade yang buat saya menangis tau . ada yang nakk pujuk tak reti . saya ni jenis hati keras kalau lelaki handsome pujuk terus saya melting hahahaha . *just joke .

mereka lah yang bertahan selama dua tahun di dalam kelas bersama saya haha . kalau nak tahu mereka ni nampak je macam ni tapi best tau bila ade masa teluang . mereka akan bergosip and bertanya tentang kaum mereka .. OPPSS !! Lupa Kita Kann SATU MALAYSIA :) . 

*taktahu nak text apa lagi , nanti saya sambung balik tau pembacaku .

Asssalammualaikumm :*

No comments:

Post a Comment

**Dapatkan widget ini**