Monday 8 April 2013

KENANGAN P.BOLA BALING DAERAH SEREMBAN !

Assalammualaikumm guys .. 
Hari nii sue nak cerita tentang pasal pertandingan bola baling daerah seremban , yang paling penting usaha yang amat aku hargai dekat korang lah budak DMS
Lelaki&Perempuan 18

Aku Berharap .. pada hari yang kami berlatih selama seminggu tu ... kami akan rasa yang kami akan boleh berjaya ... tapi kami berhasil yang kami bolehh . takpe lelaki bawah 18 , korang boleh buat yang terbaik untuk tahun depan . aku harap ape yang aku cakap jadi kenyataan .. Aminn :))

P18 

KAMI BUDAK CHUMEL
SMKDMS
 Kami berharap sangat .. kami sampai di USIM sahaja . kami dah berdoa yang kami boleh . game untuk kami hanya orang yang kami mampu sahaja .. kami memandang pihak lawan , yang kami takboleh .. tetapi apabla kami berhadapan dengan mereka , yang kami boleh !! Pertama game yan kami lawan ialah sekolah SYED AHMAD , Kami Dapat Mengalahkan Mereka 5-0 .. Alhamdullilah .. kami bersyukur .. pada game kedua .. kami berlawan Dengan Sekolah TAMAN SEMARAK , Kami Mengalahkan mereka 2-1 , berpadu jea mata kami kann .. Kami Berdoa sebanyak yang kami mampu sahaja , hasilnye berjaya jugakk ..
TERIMA KASIH ALLAH ...♡♡

♡Kami Bersama Dengan Pemain Ampuan Najihah 

Yahooo !!!!

Naib Johan Di Tangan Kami :

Keesokkannya , Kami dapat tahu yang kami akan berlawan dengan SMK DESA CEMPAKA , kami berkata yang kami boleh , kami bermain dalam satu pasukan ... walauponn kawan-kawan aku sakit .. mereka sanggup bertahan demi sekolahh .. aku rasa terharu sangat dengan korang ... aku sayang korang .. walaupon aku KAPTEN , aku rasa macam bukan aku jea yang kapten tau .. aku nak kate semuanyea kapten .. hahaha.. ape yang penting " KERJASAMA"
hAHAHAHHAHA . Tapi masa suku akhir tu ,, piha lawan kami sekolah AMPUAN NAJIHAH , kami ponn kata yang kami boleh .. dan jangan pandang mereka dengan sebelah mata sahaja ,, yang kite boleh buat .. kami banyakkan berdoakan jea ..Pada Game kalah mati , kami berlawan dengan sekolah AMPUAN DURAH ... Kami lawan dengan sekolah yang kami tak pernah lawan tu .. apabila tengok mata kamii .. arghhh !!! sangat terukk ... tapi kami rasa happy sangat sebab kami NAIB JOHAN ! Thanks Korang .. AKU SAYANG TEAM P18 ♡♡♡♡

1 comment:

**Dapatkan widget ini**